Declarație de accesibilitate

Declarație de accesibilitate

JASAR TOP FOOD S.R.L. se angajează să asigure accesibilitatea site-ului său web în conformitate cu prevederile Legii din 26 aprilie 2024 privind asigurarea îndeplinirii de către entitățile comerciale a cerințelor de accesibilitate pentru anumite produse și servicii.

Declarația de accesibilitate se aplică site-ului web https://www.cinquesensi.ro/ .

  • Data publicării site-ului web:
  • Data ultimei actualizări semnificative:

Stare disponibilitate digitală

Site-ul web este parțial conform cu Legea din 26 aprilie 2024 privind asigurarea respectării cerințelor de accesibilitate pentru anumite produse și servicii de către entitățile comerciale (denumită în continuare Legea) din cauza neconformității sau excluderilor enumerate mai jos.

Conținut inaccesibil:

  • Lipsa descrierilor alternative pentru unele elemente grafice și fotografii – unele fotografii ilustrative, inclusiv cele care prezintă preparate sau interiorul spațiilor , nu au texte alternative, ceea ce le poate face de înțeles pentru persoanele care utilizează cititoare de ecran.

  • Nu există transcriere sau descriere audio pentru materialele video – videoclipurile promoționale sau instructive postate pe site nu au transcriere sau descriere audio.

  • Accesibilitate parțială de la tastatură a elementelor de pagină neesențiale – unele elemente grafice și de navigare (de exemplu, animații sau suplimente interactive) pot fi inaccesibile fără mouse.

  • Lipsa contrastului și a dimensiunii fontului în secțiunile non-cheie – nu toate elementele îndeplinesc cerințele minime de contrast sau au fonturi prea mici.

  • Imposibilitatea de a schimba modul de contrast sau de a comuta la o temă deschisă/întunecată – site-ul nu oferă în prezent un comutator care ar permite să ajusteze aspectul paginii la nevoile utilizatorilor cu percepție vizuală limitată.

Planuri de eliminare a erorilor de accesibilitate digitală

Echipa tehnică a restaurantului lucrează la eliminarea treptată a problemelor de accesibilitate digitală identificate. Acțiunile planificate includ:

  • suplimentarea textelor alternative pentru grafică,
  • introducerea transcrierilor pentru materialele video,
  • îmbunătățirea contrastului și a tipografiei în secțiunile mai puțin importante,
  • creșterea utilizabilității site-ului folosind exclusiv o tastatură și de ecran.

În următoarele săptămâni și luni intenționăm să eliminăm treptat toate erorile de accesibilitate digitală menționate mai sus. Scopul este deplină a cerințelor Legii la finalizarea lucrărilor.

Pregătirea declarației de accesibilitate

  • Data întocmirii declarației:
  • Data ultimei revizuiri a declarației:

Facilități, limitări și alte informații

În ciuda unor lacune în accesibilitatea digitală, ne-am asigurat că funcțiile cheie ale site-ului sunt accesibile unei game cât mai largi de utilizatori, inclusiv persoanelor cu dizabilități. În special:

  • Întregul proces de cumpărături – de la navigarea în meniu, prin selectarea produselor, până la plasarea unei comenzi – poate fi operat folosind o tastatură și cititoare de ecran .

  • Navigare cu tastatura – utilizarea tastei Tab vă permite să accesați rapid cele mai importante secțiuni ale paginii utilizând linkul „Săriți la conținutul principal ”.

  • Contrast și tipografie – în cele mai importante părți ale site-ului web (meniu, coș de cumpărături, formular de comandă) sunt furnizate contraste de culori lizibile și fonturi care îndeplinesc cerințele de accesibilitate .

  • Elemente interactive – butoanele, și formularele au fost clar marcate și descrise astfel încât funcția lor să fie clară și pentru utilizatorii care utilizează tehnologii de asistență.

  • Formulare accesibile – formularele utilizate în procesul de comandă au fost pregătite în conformitate cu principiile accesibilității (etichete, validare a erorilor, structură clară).

  • Structura titlurilor – site-ul web menține ierarhie logică a titlurilor , care permite o navigare eficientă folosind cititoare de ecran.

Feedback și date de contact

Puteți raporta orice probleme legate de Departamentul de Servicii Clienți al Restaumatic SA — prin e-mail: contact@restaumatic.com sau telefonic: 0732 081 111 .

Oricine are dreptul să solicite accesibilitatea digitală a acestui site web sau a unor părți ale acestuia.

Când trimiteți o astfel de solicitare, vă rugăm să furnizați:

  • numele și prenumele dumneavoastră,
  • datele dumneavoastră de contact (de exemplu, număr de telefon, e-mail),
  • adresa exactă a site-ului web unde elementul sau conținutul nu este disponibil digital, împreună cu o indicație a serviciului la care se referă solicitarea,
  • o descriere a problemei și ce metodă de rezolvare ar fi cea mai convenabilă pentru dumneavoastră .

Vom răspunde solicitării dumneavoastră cât mai curând posibil, în termen de cel mult 7 zile de la primirea acesteia.

Dacă acest termen este prea scurt pentru noi vă vom informa. În aceste informații, vom furniza un nou termen limită până la care vom corecta erorile pe care le-ați raportat către sau vom pregăti informațiile într-un mod alternativ. Acest nou termen limită nu va depăși 2 luni.

Dacă nu putem asigura disponibilitatea digitală a site-ului web sau a conținutului indicat în solicitarea dumneavoastră, vă vom oferi acces la acestea într mod alternativ.

Gestionarea solicitărilor și reclamațiilor legate de accesibilitate

Dacă, ca răspuns la solicitarea dumneavoastră de a asigura accesibilitatea digitală, refuză să vă ofere accesibilitatea digitală solicitată și dumneavoastră nu sunteți de acord cu acest refuz, aveți dreptul să depuneți o plângere.

Adresă: Restaumatic SA, ul. Wolności 345, 41-800 Zabrze.

De asemenea, aveți dreptul să depuneți o plângere dacă nu sunteți de acord să utilizați metoda alternativă de acces pe care solicitarea de a asigura accesibilitatea digitală.

Vom răspunde la raportul dumneavoastră cât mai curând posibil, în termen de , în termen de 30 de zile de la primirea acestuia.

Dacă acest termen este prea scurt pentru noi vă vom informa. În aceste informații, vom furniza un nou termen limită până la care vom corecta erorile pe care le-ați raportat sau vom pregăti informațiile într-un mod alternativ. Acest nou termen limită nu va depăși 60 de zile.

De asemenea, puteți informa Comisarul pentru Drepturile Omului cu privire la această situație și puteți solicita să intervină în cazul dumneavoastră.

De asemenea, puteți notifica Președintele Consiliului de Administrație al PFRON cu privire la neîndeplinirea de către serviciu a cerințelor de accesibilitate, în conformitate cu procedura prevăzută la articolul 67 din Lege.